Oggi sit-in a Sassari di A Manca contro la repressione

6 Giugno 2014
Nessun commento


Red

A Manca pro s’indipendentzia ci invia questo appello che volentieri pubblichiamo, anche perché la lotta contro la repressione di movimenti, che fanno politica con metodo democratico, va sempre sostenuta.

Oggi 6 giugno scendiamo in piazza contro la repressione.
Sono passati ben otto anni da quando la repressione italiana ha incarcerato dieci compagni della sinistra indipendentista privandoli a lungo della loro libertà e costruendo un’operazione di propaganda mediatica volta a delegittimare l’indipendentismo.
In quell’occasione la sinistra indipendentista resistette anche grazie ad una grande mobilitazione popolare nella quale tantissime persone parteciparono a decine di manifestazioni chiedendo la liberazione dei patrioti incarcerati, conosciuti e rispettati per il loro impegno nell’attività politica, culturale, sindacale, nell’associazionismo e nel mondo del lavoro.
Le indagini erano state avviate ben prima del 2006 e costate svariati milioni di euro di denaro pubblico fra pedinamenti, intercettazioni, apparecchiature sofisticate e modernissime ritrovate nelle case e nelle automobili di tanti nostri militanti; per non parlare del costo umano rappresentato dalle incarcerazioni e da una sorveglianza oppressiva e onnipresente subita nella vita quotidiana da tanti patrioti.
Nonostante tutto ciò l’apparato repressivo italiano non è riuscito ad addurre a sostegno delle sue accuse alcuna prova concreta, ma solo intercettazioni ambientali estrapolate dal loro contesto, interpretate in base alla mala fede della procura e del pubblico ministero e alla volontà politica di criminalizzare l’indipendentismo di sinistra.
Lo stato italiano ha da poco concluso le indagini rinviando a giudizio diciotto compagni, alcuni dei quali hanno storie, appartenenze e concezioni politiche diverse dalla nostra, e a cui vogliamo esprimere la nostra solidarietà in quanto sono oggetto di questo feroce attacco da parte della repressione colonialista italiana, a causa degli oscuri calcoli politico-giudiziari di qualche funzionario e in ossequio alla teoria inquisitoria nota come “Teorema Pisanu”.
Il 6 giugno si terrà la prima udienza del processo e A Manca pro s’Indipendèntzia sarà davanti al tribunale di Sassari per denunciare con forza che si tratta di un processo politico e di un mero atto repressivo.
Chiamiamo gli indipendentisti e tutta la parte migliore del nostro popolo a manifestare al nostro fianco, per opporci in modo compatto a questo attacco contro l’indipendentismo e per gridare a gran voce davanti all’apparato repressivo coloniale che la liberazione nazionale e sociale del nostro Paese è un processo storico in atto con cui dovranno fare i conti e che non sarà mai possibile fermarlo con la forza, con la criminalizzazione, il terrorismo mediatico e con la prigione.
Sa pelea pro sa libertade de Sardigna sighit, finas a s’Indipendèntzia!
http://www.manca-indipendentzia.org/ita/organizzazione/comunicati/item/585-6-giugnomanifestazione-contro-la-repressione.html
Il sit-in si tiene oggi 6 giugno a Sassari in via Roma, davanti al Tribunale, alle ore 9:00.
A Manca pro s’Indipendèntzia

—————————————————————————————————————————
A totu is òrganos de informatzione
Ogetu: su 6 de làmpadas manifestamus contra a sa repressione.
Sunt colados giai 8 annos dae cando sa repressione italiana at arrestadu deghe cumpàngios de sa manca indipendentista, serrende·los in presone pro tempus meda e ordingende un’operatzione de propaganda mediàtica pro delegitimare s’indipendentismu.
Cussa borta sa manca indipendentista at aguantadu a cussu atacu, fintzas gràtzias a una mobilitatzione populare manna in ue gente meda at leadu parte a deghinas de manifestatziones, pedende sa liberatzione de is patriotas presoneris, connotos e respetados pro s’impignu issoro in s’atividade polìtica, culturale, sindacale e  in su traballu.
Sas indàgines las aiant cumentzadas meda tempus in antis de su 2006 e aiant gastadu giai milliones de èuros de dinare pùblicu pro pedinamentos, intercetatziones, machinàrios modernos e sofisticados chi amus atzapadu in sas domos e in sas beturas de paritzos militantes nostros; chene faeddare de su chi sunt costados a livellu umanu sa galera e dae su controllu fitianu de sas fortzas repressiva in sa bida de paritzos patriotas in totu custos annos.
Mancari gasi s’aparadu repressivu italianu no est resessidu a agatare peruna proa cuncreta chi podat dimostrare sas acusas suas, ma isceti intercetatziones ambientales, bogadas dae sos arresonos in ue nche las ant naradas, e interpretadas ponende mente petzi a sa mala idea de sa procura e de su P.M. e a sa boluntade polìtica de criminalizare s’indipendentismu de manca.
S’istadu italianu dae pagu at serradu sas indàgines giughende a protzessu degheoto cumpàngios. Tra custos bi nd’at calicunu chi at istòrias, apartenèntzias e ideas polìticas diversas dae sa nostra e nois lis cherimus esprìmere sa solidariedade nostra ca sa repressione colonialista italiana nche los est pissighende cun custu atacu metzanu, pro more de is càrculos polìtico-giuditziàrios malos a cumprèndere de carchi funtzionàriu e pro pònnere fatu a sa teoria incuisitòria connota comente “Teorema Pisanu”.
Su 6 de làmpadas b’at a èssere sa prima udièntzia de su protzessu e A Manca at a èssere in antis de su tribunale de Tàtari pro denuntziare cun fortza chi custu est unu protzessu polìticu e un’atu repressivu ebbia.
Tzerriamus is indipendentistas e totu sa mègius parte de su pòpulu nostru a manifestare a costàgiu nostru, pro gherrare unidos contra a custu atacu a s’indipendentismu e pro abboghinare a boghe manna in cara a s’aparatu repressivu coloniale chi sa liberatzione natzionale e sotziale de sa terra nostra est unu protzessu istòricu chi est giai cumentzadu e chi no at a èssere mai possìbile a lu firmare cun sa fortza, cun sa criminalizatzione, su terrorismu mediàticu e cun sa galera.
Sa pelea pro sa libertade de Sardigna sighit, finas a s’Indipendèntzia!
http://www.manca-indipendentzia.org/ita/organizzazione/comunicati/item/585-6-giugnomanifestazione-contro-la-repressione.html
Su sit-in at a èssere su 6 de làmpadas 2014 in Tàtari in carrera de Roma, cara a su Tribunale, a sas 9:00 de mangianu.
A Manca pro s’Indipendèntzia

0 commenti

  • Non ci sono ancora commenti. Lascia il tuo commento riempendo il form sottostante.

Lascia un commento